Bezpieczeństwo
Mając na względzie bezpieczeństwo i ochronę naszych Gości oraz pracowników wdrożyliśmy szereg procedur, które mamy nadzieję wpłyną na Państwa poczucie bezpieczeństwa i komfort w trakcie pobytu w Stradonia Serviced Apartments.
Jakie podejmujemy działania?
- Nasi Pracownicy zostali wyposażeni w środki ochrony indywidualnej – maski oraz rękawice. We wszystkich ogólnodostępnych pomieszczeniach na terenie obiektu dostępne są dozowniki z płynem do dezynfekcji.
- W toalecie dla Gości udostępnione są instrukcje odpowiedniej dezynfekcji dłoni, zdejmowania maseczek oraz rękawiczek.
- Powierzchnie dotykowe w częściach ogólnodostępnych – klamki, poręcze, uchwyty, blaty, stoły, biurka, windy, włączniki świateł są regularnie dezynfekowane co godzinę.
- Recepcja jest dezynfekowana po każdym Gościu. Recepcjonistę i Gościa chroni dodatkowo antywirusowa osłona z plexi.
- Po każdym pobycie dokonujemy podwójnego sprzątnięcia pokoju i dezynfekcji wszystkich powierzchni dotykowych (w tym oparcia krzeseł), sprzętu (np. pilotów) i łazienki oraz gruntownie wietrzymy pomieszczenie.
- Dezynfekujemy każdy apartament po wyjeździe Gościa ultrafioletowymi lampami bakteriobójczymi z ozonem (UV-C).
- Każdy apartament wyposażony jest w specjalny oczyszczacz powietrza z lampą UV-C, filtrem HEPA13 oraz jonizacją – idealny dla alergików i astmatyków. Zatrzymuje prawie wszystkie zanieczyszczenia mechaniczne, komórki grzybów, pierwotniaki, bakterie oraz wiele wirusów. Gwarantuje świeże i zdrowe powietrze.
- Personel sprzątający przestrzega używania maseczki oraz rękawiczek.
- Zarówno pomieszczenie Recepcji, jak i lounge oprócz klimatyzacji, poddawane są regularnemu wietrzeniu.
- Dbamy o precyzyjne dozowanie profesjonalnych środków myjących.
- Sprzątanie w trakcie pobytu odbywa się jedynie na życzenie – prosimy o informację o Państwa preferencji telefonicznie z apartamentu lub na Recepcji.
- Nasze pościele i ręczniki są prane w temp. min 60 ºC z dodatkiem detergentu i dostarczane w reżimie sanitarnym. Oświadczenie naszej pralni
- Otrzymaliśmy Certyfikat Dobrych Praktyk wystawiony przez Polską Organizację Turystyczną, która monitoruje obiekty pod kątem jakości usług, bezpieczeństwa i obsługi Bonu Turystycznego.
- Wszyscy pracownicy są zdrowi i przestrzegają zasad bezpieczeństwa sanitarnego.
O co prosimy?
- Wymagana fizyczna odległość w obszarze Recepcji wynosi 1,5m. Zapewniliśmy oznaczenie ułatwiające odpowiednie ustawienie w kontakcie z Recepcjonistami. Maksymalna liczba osób w pomieszczeniu poza pracownikiem Stradonii – to 1 osoba.
- Lounge – maksymalnie z pomieszczenia mogą korzystać 2 osoby (nie dotyczy rodziny), prosimy o zachowanie wymaganych bezpiecznych odległości (2m).
- Podczas kaszlu i kichania prosimy o zakrycie ust i nosa zgiętym łokciem lub chusteczką, następnie jak najszybciej należy wyrzucić chusteczkę do zamkniętego kosza i umyć ręce.
- Zgodnie z medycznymi wytycznymi prosimy również o unikanie dotykania dłońmi okolic twarzy, zwłaszcza ust, nosa i oczu.
- Na terenie obiektu obowiązuje bezwzględny zakaz przebywania osób niezakwaterowanych w Stradonii.
- Prosimy by mieć na względzie, że w apartamentowych łazienkach obowiązuje zakaz używania hotelowych suszarek nadmuchowych.
Dodatkowe informacje
- Na terenie obiektu może zostać zameldowanych łącznie 46 osób.
- Nasza Sala konferencyjna pomieści maksymalnie do 3 osób, zachowując przy tym odległości do 2m pomiędzy osobami.
- Stradonia posiada 8 miejsc parkingowych do dyspozycji naszych Gości w cenie 55 zł/doba (200m od budynku).
- Do apartamentów przechodzi się przez przestronne, otwarte patio. Nie ma potrzeby przechodzenia przez potencjalnie uczęszczane części wspólne.
- Do apartamentu prowadzi zarówno klatka schodowa, jak i winda, która jest poddawana dezynfekcji co godzinę.
Śniadanie
Możliwość zamówienia śniadania bez potrzeby bezpośredniego kontaktu – telefonicznie lub mailowo, dostarczymy Państwu prosto pod drzwi wybrany zestaw.
W związku z pandemią koronawirusa nasz dostawca tymczasowo ograniczył wybór zestawów śniadaniowych (do 4 opcji). Przepraszamy za ewentualne niedogodności, mamy nadzieję, że wkrótce wrócimy do pełnego menu.
Nasze apartamenty dysponują w pełni wyposażoną kuchnią, gdzie mogą Państwo z łatwością przygotowywać posiłki o każdej porze dnia.
Czy w Stradonii można wykonać test na COVID-19?
Tak, oferujemy taką możliwość. Do dyspozycji jest kilka opcji:
- szybki chromatograficzny test immunologiczny do jakościowego wykrywania specyficznych antygenów SARS-CoV-2. Roche Rapid Antigen Test Nasal oferuje mniej inwazyjną i szybszą procedurę testowania. Wynik testu można odczytać po 15 do 30 minutach. Kosztuje 10 euro.
Prosimy pamiętać, że w tym przypadku nie wydajemy oficjalnych certyfikatów na wyniki testu. Jest tylko do użytku wewnętrznego. - wizyta domowa profesjonalnej firmy, która przeprowadzi test.
– szybki test AntyGen – pozwala na odbycie podróży w przeciągu 48 godzin od wykonania, oficjalny certyfikat w języku angielskim – 150zł.
– test PCR – wynik tego samego dnia (jeżeli test był zrobiony przed godziną 15:30), oficjalny certyfikat w języku angielskim – 450 zł.
W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt z Recepcją.
Ważne numery kontaktowe:
INFOLINIA NFZ DOTYCZĄCA KORONAWIRUSA: 800 190 590
WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA:
- alarmowy: 667 881 188
- informacyjny: 12 254 94 16, 12 254 95 00
- dni robocze 8.00–20.00: 12 254 94 34, 12 254 94 37
SZPITALE:
- Szpital Uniwersytecki – Oddział Chorób Zakaźnych: 12 400 20 00
- Szpital Specjalistyczny im. S. Żeromskiego – Oddział Obserwacyjno-Zakaźny: 12 622 93 53
PUNKT INFORMACYJNY DLA OBCOKRAJOWCÓW: 12 312 06 46