Bezpieczeństwo

Mając na względzie bezpieczeństwo i ochronę naszych Gości oraz pracowników wdrożyliśmy szereg procedur, które mamy nadzieję wpłyną na Państwa poczucie bezpieczeństwa i komfort w trakcie pobytu w Stradonia Serviced Apartments.

5

 

Jakie podejmujemy działania?

  1. Nasi Pracownicy zostali wyposażeni w środki ochrony indywidualnej – maski oraz rękawice. We wszystkich ogólnodostępnych pomieszczeniach na terenie obiektu dostępne są dozowniki z płynem do dezynfekcji.
  2. W toalecie dla Gości udostępnione są instrukcje odpowiedniej dezynfekcji dłoni, zdejmowania maseczek oraz rękawiczek.
  3. Powierzchnie dotykowe w częściach ogólnodostępnych – klamki, poręcze, uchwyty, blaty, stoły, biurka, windy, włączniki świateł są regularnie dezynfekowane co godzinę.
  4. Recepcja jest dezynfekowana po każdym Gościu. Recepcjonistę i Gościa chroni dodatkowo antywirusowa osłona z plexi.
  5. Po każdym pobycie dokonujemy podwójnego sprzątnięcia pokoju i dezynfekcji wszystkich powierzchni dotykowych (w tym oparcia krzeseł), sprzętu (np. pilotów) i łazienki oraz gruntownie wietrzymy pomieszczenie.
  6. Dezynfekujemy każdy apartament po wyjeździe Gościa ultrafioletowymi lampami bakteriobójczymi z ozonem (UV-C).
  7. Każdy apartament wyposażony jest w specjalny oczyszczacz powietrza z lampą UV-C, filtrem HEPA13 oraz jonizacją – idealny dla alergików i astmatyków. Zatrzymuje prawie wszystkie zanieczyszczenia mechaniczne, komórki grzybów, pierwotniaki, bakterie oraz wiele wirusów. Gwarantuje świeże i zdrowe powietrze.
  8. Personel sprzątający przestrzega używania maseczki oraz rękawiczek.
  9. Zarówno pomieszczenie Recepcji, jak i lounge oprócz klimatyzacji, poddawane są regularnemu wietrzeniu.
  10. Dbamy o precyzyjne dozowanie profesjonalnych środków myjących.
  11. Sprzątanie w trakcie pobytu odbywa się jedynie na życzenie – prosimy o informację o Państwa preferencji telefonicznie z apartamentu lub na Recepcji.
  12. Nasze pościele i ręczniki są prane w temp. min 60 ºC z dodatkiem detergentu i dostarczane w reżimie sanitarnym. Oświadczenie naszej pralni
  13. Otrzymaliśmy Certyfikat Dobrych Praktyk wystawiony przez Polską Organizację Turystyczną, która monitoruje obiekty pod kątem jakości usług, bezpieczeństwa i obsługi Bonu Turystycznego.
  14. Wszyscy pracownicy są zdrowi i przestrzegają zasad bezpieczeństwa sanitarnego.

gov

marker-certyfikat-transparent-1

 

 

 

O co prosimy?

  1. Wymagana fizyczna odległość w obszarze Recepcji wynosi 1,5m. Zapewniliśmy oznaczenie ułatwiające odpowiednie ustawienie w kontakcie z Recepcjonistami. Maksymalna liczba osób w pomieszczeniu poza pracownikiem Stradonii – to 1 osoba.
  2. Lounge – maksymalnie z pomieszczenia mogą korzystać 2 osoby (nie dotyczy rodziny), prosimy o zachowanie wymaganych bezpiecznych odległości (2m).
  3. Podczas kaszlu i kichania prosimy o zakrycie ust i nosa zgiętym łokciem lub chusteczką, następnie jak najszybciej należy wyrzucić chusteczkę do zamkniętego kosza i umyć ręce.
  4. Zgodnie z medycznymi wytycznymi prosimy również o unikanie dotykania dłońmi okolic twarzy, zwłaszcza ust, nosa i oczu.
  5. Na terenie obiektu obowiązuje bezwzględny zakaz przebywania osób niezakwaterowanych w Stradonii.
  6. Prosimy by mieć na względzie, że w apartamentowych łazienkach obowiązuje zakaz używania hotelowych suszarek nadmuchowych.

 

Dodatkowe informacje

  • Na terenie obiektu może zostać zameldowanych łącznie 46 osób.
  • Nasza Sala konferencyjna pomieści maksymalnie do 3 osób, zachowując przy tym odległości do 2m pomiędzy osobami.
  • Stradonia posiada 8 miejsc parkingowych do dyspozycji naszych Gości w cenie 55 zł/doba (200m od budynku).
  • Do apartamentów przechodzi się przez przestronne, otwarte patio. Nie ma potrzeby przechodzenia przez potencjalnie uczęszczane części wspólne.
  • Do apartamentu prowadzi zarówno klatka schodowa, jak i winda, która jest poddawana dezynfekcji co godzinę.

Śniadanie

Możliwość zamówienia śniadania bez potrzeby bezpośredniego kontaktu – telefonicznie lub mailowo, dostarczymy Państwu prosto pod drzwi wybrany zestaw.

W związku z pandemią koronawirusa nasz dostawca tymczasowo ograniczył wybór zestawów śniadaniowych (do 4 opcji). Przepraszamy za  ewentualne niedogodności, mamy nadzieję, że wkrótce wrócimy do pełnego menu.

Nasze apartamenty dysponują w pełni wyposażoną kuchnią, gdzie mogą Państwo z łatwością przygotowywać posiłki o każdej porze dnia.

 

Czy w Stradonii można wykonać test na COVID-19?

Tak, oferujemy taką możliwość. Do dyspozycji jest kilka opcji:

  • szybki chromatograficzny test immunologiczny do jakościowego wykrywania specyficznych antygenów SARS-CoV-2. Roche Rapid Antigen Test Nasal oferuje mniej inwazyjną i szybszą procedurę testowania. Wynik testu można odczytać po 15 do 30 minutach. Kosztuje 10 euro.
    Prosimy pamiętać, że w tym przypadku nie wydajemy oficjalnych certyfikatów na wyniki testu. Jest tylko do użytku wewnętrznego.
  • wizyta domowa profesjonalnej firmy, która przeprowadzi test.
    – szybki test AntyGen – pozwala na odbycie podróży w przeciągu 48 godzin od wykonania, oficjalny certyfikat w języku angielskim – 150zł.
     test PCR – wynik tego samego dnia (jeżeli test był zrobiony przed godziną 15:30), oficjalny certyfikat w języku angielskim – 450 zł.

W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt z Recepcją.

Ważne numery kontaktowe:

 

INFOLINIA NFZ DOTYCZĄCA KORONAWIRUSA: 800 190 590

WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA:

  • alarmowy: 667 881 188
  • informacyjny: 12 254 94 16, 12 254 95 00
  • dni robocze 8.00–20.00: 12 254 94 34, 12 254 94 37

SZPITALE:

  • Szpital Uniwersytecki – Oddział Chorób Zakaźnych: 12 400 20 00
  • Szpital Specjalistyczny im. S. Żeromskiego – Oddział Obserwacyjno-Zakaźny: 12 622 93 53

PUNKT INFORMACYJNY DLA OBCOKRAJOWCÓW: 12 312 06 46

plansza-informacyjna-pfr-pion

 

2024 © Stradonia Serviced Apartments
design | terenprywatny
realizacja | Agencja Interaktywna Y0

skontaktuj się z nami

imię i nazwisko (wymagane)
e-mail (wymagane)
temat
treść wiadomości